söndag 4 december 2016

Julkalender Lucka 4 - Kreativa Karins jul för barn



Kreativa Karins jul för barnEn stor del av det roliga med julen är förberedelserna, tycker åtminstone jag! Jag älskar att titta i receptböcker och tidningar som handlar om julförberedelser och pyssel. När jag läser i kokböckerna och recepten så väljer jag noga vilka nyheter som ska få äran att fira jul med mig och min familj. I år så kommer en del av det nya pyntet och godsakerna komma från den här boken. Boken är fylld av pyssel såsom Djurpaket, Pepparkaksstad och Grankort, men även smarriga recept som Godiståg (gjort av mjölkchoklad!) och maränggranar. Gillar du marshmallows så måste du prova att göra Snögubbar på pinne, MUMS!
Kreativa Karin heter Karin Andersson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.