tisdag 16 juni 2020

Min boktrave

Åh, ljuvliga underbara sommarlov! Den tid på året då det finns utrymme för lång sammanhängande ledighet, med förhoppningsvis tillfälle för utflykter, sol, och bad. Att släppa tårna fria och gå barfota, inte ha strumpor som stänger in dem. Det tycker jag är skönt. Och så ser jag naturligtvis fram emot att läsa lite. 
Sommarens trave består av titlar som jag velat läsa men, men som hamnat mellan stolarna. Andra titlar har kommit emellan och dessa har fått stå på vänt. Den nedersta , Monster i terapi, har jag påbörjat tidigare men fastnade inte riktigt. Nu ska den få en ny och ärlig chans. Jag återkommer här på bloggen om vad jag tyckte. 
Jag har även plockat med mig två fackböcker hem. En handlar om studieteknik och den andra om Unga och nätet. Det gäller att hänga med och uppdatera sina kunskaper inom varierande områden. 


  

  
Vad läser du i sommar?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.