fredag 21 september 2012

Vilken mening hittar du?

Med Mattis pratade hon annorlunda

Denna mening kommer från en ganska ny bok som står framme här i biblioteket. Jag har läst på Facebook och på olika bokbloggar att det är den internationella bokveckan denna veckan och att man kan uppmärksamma bokläsandet genom att man i sin statusrad eller på sin blogg kan skriva den femte meningen på sidan 52 i den bok man läser just nu. Man ska inte avslöja vilken bok meningen kommer ifrån.

Vilken mening hittar du i din närmaste bok?

En ledtråd till boken där min mening kommer ifrån är att det är den fjärde delen i serien om Agnes och Henrik...

7 kommentarer:

  1. "Jag känner mig redan snurrig."

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag lite nyfiken på vilken bok du läser. Kan du inte ge en liten ledtråd...

      Radera
  2. Det har med August att göra, men den är relativt ny.

    SvaraRadera
  3. Jag tror boken heter Siri! Har jag rätt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix! Den handlar om fåglar, fast ändå inte alls...

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.