tisdag 15 februari 2011

Biblioteksbubbels framtid



Förändringens vind blåser över bloggen. Men den är inte ett dugg lik de isiga nordhavsvindar som drar fram över det skånska landskapet utanför dörren, utan mer som ljumma varma vårfläktar som smeker kinden. Uppmärksamma läsare kanske har noterat att fler namn dykt upp under "Deltagare" i vänstermarginalen. Detta är mina skolbibliotekariekollegor som jobbar på de andra skolorna i kommunen och från och med en ganska snar framtid så kommer även de författa inlägg om bra böcker de läst, om vad som händer på deras skolor och vad de råkar ha i huvudet för stunden. Ungefär som jag har gjort hittills. Jag ska på inget sätt sluta, vi ska bara hjälpas åt att fylla bloggen med fler inlägg än jag hinner på egen hand. Jag hoppas att ni blir nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.